Monday 2 May 2011

SELAMAT DATANG

Selamat datang ke laman web utama kami, Syarikat Mudim Sdn Bhd

11 comments:

bublegummerz said...

assalamualaikum.
sy dr company advertising, ingin bertanya, encik berminat tak nk promote produk encik di beberapa kawasan seperti tabung haji, bsn, kpj hospital dan lain-lain mengguna indoor digital media. encik boleh hubungi saya jika berminat.
email: hanzkrino_peace@yahoo.com

Unknown said...

assalamualaikum saya nak tya la... macam mna cara pengambilan pekerja dalam syarikat ini... external or internal???

Unknown said...

assalamualaikum... saya.. ingin bertanya.. tidak mahukan en. memperkembangkan dengan mencari outlet di kelantan... ?? saya nampak peluang yang mampu menjana pendapatan..

Unknown said...

assalamualaikum..adakah pihak tuan berminat utk memasarkan produk tuan di sekitar lembah klang..

Unknown said...

Mohon pencerahan kicap mudim ni melayu ke cina....

Unknown said...

Assalamualaikum..adakah pihak tuan berminat utk memasarkan produk tuan di sekitar rawang..

Unknown said...

Assalamualaikum..adakah pihak tuan berminat utk memasarkan produk tuan di sekitar rawang..

Unknown said...

Salam sejahtera.

Saya, Nor Azimah daripada Kolej Profesional Mara Seri Iskandar,Perak. Saya ingin memohon tajaan daripada pihak tuan kerana saya dan sekumpulan rakan saya aan mengadakan program untuk subjek Sales Planning Operation yang mana ingin mengajak lebih ramai peniaga berniaga semasa program saya dijalan kan selama 3 hari 2 malam. Sumbangan dan tajaan boleh diberi dalam pelbagai bentuk sama ada wang tunai, barangan, baucer dan juga perkhidmatan.

Sekiranya pihak tuan berminat untuk memberikan penajaan ataupun sumbangan, boleh hubungi saya ditalian 0195980963 ataupun email di azimahnur69@gmail.com, saya dengan berbesar hati ingin mengucapkan juataan terima kasih atas kerjasama daripada pihak tuan.

Sekian Terima Kasih

Shima said...

Assalamualaikum. Saya yang call puan td yang bertanya tentang praktikal. Boleh saya dapatkan email syarikat untuk urusan penghantaran resume dan cover letter? Trima kasih :-)

Unknown said...

Assalam...bagaimana nk order kicap utk majlis perkahwinan

Unknown said...

Assalam...bagaimana nk order kicap utk majlis perkahwinan

Post a Comment